حساب کاربري
جهت پخش سراسري آهنگ خود در اين رسانه ، وب سايت هاي معتبر ، کانال و پيج هاي پرمخاطب اينجا کليک کنيد.

جهت دانلود این آهنگ و آهنگ های بیشتر این خواننده و دریافت جدیدترین آهنگ ها عضو کانال تلگرامی سایت شوید (برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید)
https://telegram.me/Bia2loox

اطلاعات خواننده
#
تبيوگرافي
#
                    • دريافت کد پخش آنلاين
                    • ...
متن آهنگ 
  
دلت آرومیه دل منه تو آتیش منو اون عشقی که تو داری میکشیش
کجا بد بودم تو بگو دیوونه کی اینجور پای عشق کسی میمونه بگو دیوونه
آخه من دورت بگردم نیستی حالم بده قلبت کجاست سرت چی اومده هی رفتی و پشیمون اومدی
آخه من دورت بگردم نیستی حالم بده قلبت کجاست سرت چی اومده کی رفتی که دیگه نیومدی
وای عطر تو رو پیرهنمه داره قلبم بد میزنه تو کجا هستی که چشات نزدیک منه
تو داری آسون دل میکنی داری با من لج میکنی تو نمیدونی دلمو آتیش میزنی
آخه من دورت بگردم نیستی حالم بده قلبت کجاست سرت چی اومده هی رفتی و پشیمون اومدی
آخه من دورت بگردم نیستی حالم بده قلبت کجاست سرت چی اومده کی رفتی که دیگه نیومدی
دانلود رايگان از طريق تلگرام دانلود رايگان از طريق اينستاگرام