حساب کاربري
جهت پخش سراسري آهنگ خود در اين رسانه ، وب سايت هاي معتبر ، کانال و پيج هاي پرمخاطب اينجا کليک کنيد.

 

بيوگرافي
حسین توکلی متولد 1362 و اهل خرمشهر از خوانندگان نسل جوان کشور که 12 سال سابقه فعالیت در موزیک دارد.حسین توکلی با صدایی مخملی و پر طنین را از نظر ردیف صوتی می توان با محمد اصفهانی و از نظر سبک خوانندگی با محمد علیزاده همطراز دانست.حسین توکلی از سال 1390 برای همیشه به تهران هجرت کرد تا در پایتخت با گستردگی بیشتری آثارش را ارائه نماید.
تنظيم کننده آهنگ
#
                    • دريافت کد پخش آنلاين
                    • ...

  
بزن بارون شر شر ناودون دلم می خوادت
همون خیابون ولی تو نیستی بیا ببین اشکای رو گونمو
بهم میریزم نیستی عزیزم انگار مریضم
بارون میباره با چتر خیسم آخ با تو نیستم
هنوز عاشقمو …
سردم شده بدون دستای تو یخ میزنم
بارون که میریزه روی پیرهنم دیوونه میشم
با فکر تو این خیابونا رو قدم میزنم
دنیا رو واسه تو بهم میزنم آروم نمیشم
یادته چشمام تو رو که میدید دلم میلرزید دورت میچرخید
تو هر شرایط عاشق ساده تو رو می خواست دل من
حالا تو نیستی پیش کی هستی 
دلم می خوادت ولی تو نیستی 
تو رو ندارم توی این خیابون خیال باطل من
سردم شده بدون دستای تو یخ میزنم
بارون که میریزه روی پیرهنم دیوونه میشم
با فکر تو این خیابونا رو قدم میزنم
دنیا رو واسه تو بهم میزنم آروم نمیشم
دانلود رايگان از طريق تلگرام دانلود رايگان از طريق اينستاگرام